Organisatie

De gehele organisatie is verantwoordelijk voor het binnen halen van sponsors. Tijdens de dag zijn ze allen gezamenlijk verantwoordelijk voor een goed verloop.

Leuk om te zien dat er weinig mutatie in de organisatie is. Achttien jaar geleden waren Tonny, Ferry en Louis de grondleggers van het evenement. Door de groei van het aantal deelnemers waren er steeds meer mensen nodig om alles goed te laten verlopen. Leuk om te zien dat er in de loop van de tijd ook 2 jongere organisatie-leden zijn toegetredenn, waardoor er jongere leden gaan helpen met een nieuwe blik.

Wat kunt u van ons verwachten?

De organisatie van de 11Teamsports Apeldoornse Keepersdag doet er alles aan om er een geslaagde dag van te maken. Daarom mag u op het volgende rekenen.

Begeleiding gedurende de dag

Wij zorgen ervoor dat elke groep minimaal één begeleider heeft. De begeleider heeft de opdracht om uw kind op een positieve manier te coachen tijdens de oefeningen. Wij zouden het erg op prijs stellen als u een telefoonnummer aan ons doorgeeft, waarop wij u kunnen bereiken in geval van calamiteiten.

Medische verzorging 

Er is een EHBO-post waar de deelnemers terecht kunnen met blessures. Hier is een fysiotherapeut aanwezig.

Lunch (JO10 t/m JO19 jeugd)

Tijdens de lunch krijgen de deelnemers brood, fruit en wat te drinken. Er wordt bewust gekozen voor een gezonde lunch. Eventuele dieetwensen zouden wij graag van u horen tijdens het aanmelden op de dag dat de Apeldoornse Keepersdag gehouden wordt, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Organisatie

Heeft u gedurende de dag vragen? Dan kunt u de organisatie herkennen aan een blauw trainingspak van 11Teamsports, met daarop een logo van 11Teamsports Apeldoornse Keepersdag. De organisatie beantwoordt graag uw vragen.

  • Arthur Leerkes
    Arthur Leerkes Oefenstof en materiaal-beheer

    1e Keeper geweest bij KCVO en daarna actief als Keeperstrainer bij Emst en momenteel bij s.v. EPE. Meerdere jaren actief als trainer bij onze keepersdag en sinds 2022 is hij toegetreden tot de organisatie en is hij samen met Jacco en Henry verantwoordelijk voor de oefeningen en het materiaalbeheer.

  • Ferry van Ark
    Ferry van Ark Inkoop en organisatie eten en drinken.

    Ferry is Scheidsrechter bij de K.N.V.B. en zijn Portefeuille in de organisatie is inkoop van eten en drinken. Tijdens de dag verantwoordelijk voor het goed verlopen daarvan.

  • Jacco Zijp
    Jacco Zijp Oefenstof en materiaal-beheer

    Jacco is keeperstrainer geweest bij Victoria boys, C.S.V. Apeldoorn en s.c. Teuge. Zijn Portefeuille in de organisatie is oefenstof en materiaalbeheer.

  • Willeke van Koeverden
    Willeke van Koeverden administratie en algemene zaken

    Willeke haar Portefeuille in de organisatie is de administratie voor de inschrijvingen en algemene zaken.

  • Henry Udinga
    Henry Udinga administratie en financiën

    Henry is 1e keeper geweest bij Apeldoornse Boys, WSV en Robur et Velocitas. Daarna is hij gestart als jeugdkeeperstrainer en is actief geweest bij Teuge, CSV Apeldoorn.

    Momenteel is hij verantwoordelijk voor de opleiding van de jeugdkeepers bij KSV Fortissimo in Ede.

    Henry is samen met Jacco en Arthur verantwoordelijk voor de oefenstof en het materiaalbeheer.

  • Frank van Ark
    Frank van Ark Website en PR

    Frank is als keeperstrainer actief of actief geweest bij Victoria Boys, Alexandria, Westervoort en S.V. Twello. Zijn Portefeuille in de organisatie is website en PR.

  • Louis van Koeverden
    Louis van Koeverden Website, PR en coördinatie

    Louis is als keeperstrainer actief of actief geweest bij Apeldoornse Boys, Victoria Boys, C.S.V. Apeldoorn, s.c. Teuge, WSV Apeldoorn en Orderbos. Zijn Portefeuille in de organisatie is website, P.R., Algemene coördinatie. Ook is Louis contactpersoon voor de deelnemers en de verenigingen en verantwoordelijk voor de gastkeeper.

[/mk_page_section]
co-sponsors
broekhuis
logo2-stadsring-consultancy_liggend_rgb
logo_lavadaplastics_450
logo_deheus-def
tvlconsultancy_staand_rgb
download-2
logo-de-beren-2022-1
images